KHALED BOUCHAREB-Lycee voor Google Chrome

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

KHALED BOUCHAREB-Lycee: Een add-on voor digitaal leren

KHALED BOUCHAREB-Lycee is een gratis Chrome-add-on ontwikkeld door KHALED BOUCHAREB. Deze add-on biedt verbeteringen en extra functies voor digitale leerplatforms. De belangrijkste functies van deze add-on zijn onder andere de mogelijkheid om notities toe te voegen en statistieken in te voegen.

Met KHALED BOUCHAREB-Lycee kunnen gebruikers eenvoudig notities toevoegen aan digitale leerplatforms, waardoor ze belangrijke punten of herinneringen kunnen opschrijven. Deze functie is met name handig voor studenten die hun voortgang willen bijhouden of annotaties willen maken voor toekomstige referentie. Daarnaast maakt de add-on het invoegen van statistieken mogelijk, waardoor gebruikers gegevens met betrekking tot hun leerproces kunnen analyseren en visualiseren.

Al met al is KHALED BOUCHAREB-Lycee een waardevolle add-on voor studenten en docenten die hun digitale leerervaring willen verbeteren. Met de functies voor het maken van notities en statistieken biedt deze add-on handige tools voor het organiseren en analyseren van informatie.

Programma is beschikbaar in andere talen

KHALED BOUCHAREB-Lycee voor Google Chrome

• Gratis

• In Nederlands
  • V 42.51.5.4

(1)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about KHALED BOUCHAREB-Lycee

Heeft u geprobeerd KHALED BOUCHAREB-Lycee? Wees de eerste om uw mening te verlaten!